wtorek, 5 listopada 2013

Zmiany, Zmiany, Zmiany!



Witajcie!

Tutaj załoga TFF z wielką przyjemnością, chcemy Wam ogłosić, że blog ''Ale ty zawsze musisz być obecny w moich snach'' przeszedł malutkie zmiany. Dlaczego? Bo my je lubimy! A poza tym chciałyśmy trochę odświeżyć nasz blog.
Jest nowa - zupełnie nowa zakładka ''Bohaterowie'' oraz ''Spis treści'' Mamy nadzieję, że zmiany, które zaszły na naszym blogu spodobają się Wam.
Szablon wykonała oczywiście nasza kochana Maja!
Prawda, że piękny?
Czekamy na Wasze opinie odnośnie zmian.

Pozdrawiamy - Załoga TFF


9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, wszystko jest piękne. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, wszystko jest piękne. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudoffny <3 Jeju, dziewczyny, jak ja u was dawno nie byłam... :'( Mam do przeczytania 21 postów... xD Zaraz wam pokomentuję <3

    Bużkaa, Natt ;3

    PS. Zostałyście nominowane do Liebster Blog Awards <3 Szczegóły u mniee ;*
    http://violetta11mystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA
    Sczegóły na http://myhistoryofleonetta

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ♥
    Kocham was. Maja cudny nagłówek !
    czekam na kolejne Party, całuję ;*
    MARCELA *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuuuu........ ładniutko! Widać Maja ma talent nie tylko do opowiadań ale i do nagłówków. Podziwiam! A nagłówek CUDO!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie kocham tego bloga piła zajżyjcie do mnie dopiero zaczynam jak się podoba to polećcie plus zależy mi na waszej opini

    OdpowiedzUsuń