wtorek, 19 listopada 2013

BARDZO WAŻNA RZECZ! AGA MÓWI DOŚĆ.

UWAGA!

Proszę Was przeczytajcie To. Jestem cierpliwa, ale powiedziałam dość. Dostaje coraz więcej wiadomości, że czemu pisze o Cares skoro ich nie ma, że lepsza Bromila. Nie będę się z tego tłumaczyła. Ja wiem dlaczego.
Ale okej. Chcecie Bromilę? To być może tak będzie.
Ale jeśli chcecie Bromilę, to oznacza, że ja odchodzę. A na moje miejsce dziewczyny przyjmą kogoś kto będzie pisał o tej właśnie parze, bo ja nie umiem i nie będę umieć.
Ja potrafię pisać o Cares, Semi, czy Leonettcie. O nich potrafię.
Ale okej, pojawiła się Ankieta. Niech każdy odda swój głos. Nie chcecie Cares, to nie chcecie mnie. To ja się wtedy usunę w cień i będziecie sobie czytali o Bromile. Pojawi się ktoś lepszy, z ciekawszymi pomysłami.
Oddawajcie swoje głosy. Zobaczymy. Jeśli będziecie chcieli Bromilę, to proszę bardzo :)
Głosujcie. Macie tydzień czasu :)
Jeżeli przyjdzie mi się z Wami pożegnać, to pożegnam się z Wami :)
I dziękuje, że mimo wszystko czytacie mnie i komentujecie. 
Całuje, Ag :*

Maja, Xenia, Maddy, Leośku, Paula - Kocham Wasz wszystkie :*

43 komentarze:

  1. Ag masz mi tu zostać :-D
    Jak odejdziesz, to ja chyba przestanę to czytać....
    Cares to jedna z najlepszych par które znam i są tacy fajni w twoim wykonaniu :-D
    Mam nadzieję, że zostaniesz :-D
    Pozdrawiam i czekam :*
    Kriena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ag! Myślałam, że za chwileczkę będę miała bliskie spotkanie z podłogą.
    TY NIGDZIE NIE ODEJDZIESZ! Twoi fani na to nie pozwolą.
    Ja kocham Cares w twoim wykonaniu, i nie widzę nikogo innego na twoje miejsce, ba, ja sobie tego nawet nie wyobrażam. Bromile średnio lubię, ale to i tak nie ma znaczenia. Ja kocham ciebie i twoją twórczość. I to ciebie chcę na tym blogu. I nie tylko ja, ale również inni twoi wierni czytelnicy. Nie pozwól, by ktoś mówił ci, co masz robić.
    Wiem, że denerwujące staje się narzekanie innych, ale najwidoczniej nie doceniają twojej pracy.
    Ale się oburzyłam, Ag mi obrażacie... Skoro pisze o Cares, to raczej tego nie zmieni. Wcale nie musicie tego czytać. Jest wiele osób, które z wielką chęcią będą robiły to za was.
    Nie martw się, ja zawsze będę po twojej stronie :)
    Mam nadzieję, że zostaniesz.
    Oburzona Karolina <3

    OdpowiedzUsuń
  3. CO?!Cares to świetna para!A w dodatku,ty świetnie piszesz!Jak się komuś,coś nie podoba,to niech nie czyta.Mi otóż bardzo się podoba i tyle.
    Naszą Ag obrażają!

    OdpowiedzUsuń
  4. No chyba sb w kulki lecisz, dziewczyno. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie gadaj głupot!
    Cares rządzi w każdej odsłonie ^^
    Jak mi odejdziesz to po ciebie jedziemy i zmuszamy do pisania, ze wracasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże Aga, nie pierdziel. Nie przejmuj się tymi, którzy chcą Bromili. Według mnie to jest para bez przyszłości, nic nie ma między nimi... Ja rozumiem, że różne są gusta, ale tutaj będzie Cares i już. I będziesz ty, bo tylko ciebie kochamy. Nie chcemy nikogo innego na twoje miejsce. Bo ty jesteś najlepsza i najwspanialsza na świecie. Chyba każdy sie zgodzi ze mną, no nie? :)
    NIGDZIE NIE IDZIESZ. JAK PÓJDZIESZ, TO MADZIA WŁĄCZY SWOJĄ NAWIGACJE.
    PS umiem znaleźć każdego B)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy specjalnie nie przepadałam za Bromi.
    Moim zdaniem, Cares jest bardziej... prawdziwe? <3
    Mam nadzieję, że zostaniesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię Cares, nawet bardziej, niż Bromi. Na dodatek dobrze piszesz te One Shot'y, dlatego jestem za CARES. W ogóle ma fajna nazwę :D Na dodatek masz tu pisać! Ja to wszystko czytam, tylko jestem zła, bo ostatnio nigdzie nie komentuję :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga nie odchodź!!! Proszę :( A mam pytanko :) czy do ankiety możnaby było dodać Semi? Chyba lubisz o niej pisać.
    Buziki :* zostań

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga nigdzie nie odchodzi! Siedzi grzecznie na dupie i koniec!
    I czemu Maja nic o tym nie wiedziała?!
    Jak cie nękałi trzebabyło mną postraszyć !:D
    Cares jest wyjątkowe i wspaniałe i tylko dzięki Aguni !<3
    Każdy uwielbia czytać to co napiszesz więc proszę mi tu głupot nie gadać/pisać!
    Jak Aga odejdzie to Maja też!
    Maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. co ty mi tutaj Aga pierdolisz ?
    sory za słownictwo, ale poniosło mnie przed chwilą
    ja mimo, że lubię Bromi to tutaj kocham, kocham i jeszcze raz kocham Cares. <333
    ostatnio właśnie jestem bardziej za nimi i jak ktoś tworzy blog z Cares to jestem prze szczęśliwa *.*
    ty masz mi tu zostać, a jak nie to Ci co chcieli by była Bromi, znajdę i nie wiem co zrobię.
    dla tych co chcą Bromi wyraźnie pisze
    AGA ZOSTAJE!
    koniec kropka!
    jasne ?
    a w ogóle dzięki Tobie ich kocham, więc jeszcze raz
    TY ZOSTAJESZ! <33

    Kocham i czekam na kolejne Party twoje jak i Mai, Xeni i Maddy <33

    Gumiś <3
    Moje nowe przezwisko *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja*ierdole ,a nie można po prostu wszystkich pogodzić i ,albo ktoś inny będzie pisał o Bromile ,albo weście sobie jeszcze kogoś !! :D
    Jedna w tę jedna we wtę na pewno nie zrobi różnicy xd a wszystkim nerwówki oszczędzi :p
    Bardzo lubiłem w tych opowiadaniach Cares <3333 (choć w serialu jestem za Bromiłą) ;)
    Ale dzisiaj Ag mnie zawiodła :// nigdy nie przypuszczałem ,że sie posunie do sznatarzu "albo Bromiłą ,albo ja" nie ,że coś ,ale ja to właśnie tak odebrałam,bo pare osób pisze ,ze woli tu mieć Bromiłe to ,albo ona ,albo ja.
    Jak ,by sie ku*wa ugodowo nie dało :D
    Niech będzie i to i to i wszyscy happy i bez żadnych durnych ankiet ,fochów i porzegnań xd
    P.s. Teraz wszyscy wywieszą na mnie za to psy ,ale trudno bywa :D powiedziałam co myśle i nie żałuje tego :* pozdrawiam ,bo bardzo lubię tego bloga ,jak ktoś mnie obrazi mam to w d.... xD
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ag, ty nasza kochana Ag. NAWET NIE MYŚL O ODEJŚCIU. Jeżeli ktoś pragnie tej Bromili, to z całym szacunkiem proszę, aby nie wpierdzielał się ze swoimi butami w Cares. Tak ładnie proszę ;)
    Ag, nie daj się ! Co z tego, że niektórzy zostali wychowani u małp ? Nie pozwól, aby takie osoby stanęły między tobą, a TFF ! Kochamy cię ! I mimo, że Cares to para raczej .... Nierealna , to kocham ją tutaj. Nie odchodź Ag, kochana !

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś, cóż, szczerze nie jestem fanką tej pary. W sumie zawsze Cares wydawał mi się dziwny i taki nie na miejscu. Bo gdzie taka rozczochrana Cami z takim Andresem, który wszystko psuje i zawsze powie coś z czego każdy ma beke. Zastanawiałam się skąd wgl. pomysł na nich. Jednak dopiero u ciebie zrozumiałam, że ich związek mógłby być wspaniały. Po prostu czepiają się osoby, które są wpatrzone w serial. Które nie są w stanie przyjąć par takich jak Leonesca, Dienaty czy właśnie Cares. Dla nich to coś nowego, nieznanego. Ale czy czasem nie potrzeba zmian? Czy nie fajnie by było zasmakować gruszki, wtedy kiedy jemy same jabłka? Ja uważam, że nowe doświadczenia uczą nas czegoś pożytecznego. Jednych kreatywności, drugich innego poglądu na świat. O to w tym wszystkim chodzi. Nie warto podążać za trendami, trzeba mieć własne zdanie, własną wyobraźnię. Przecież każdy z nas ją posiada. Trzeba tylko zajrzeć w głąb siebie i zadać sobie jedno ważne pytanie. Czy jesteśmy gotowi na zmiany? Ja otwarcie mogę się przyznać, że dzięki tobie polubiłam tą niezwykłą parę. Mają w sobie coś czego nie ma nikt. To jest fajne. Dlatego też zostań i pisz. Nie zawracaj uwagi na to co ludzie piszą. Może któregoś dnia zrozumieją, że to co stworzyłaś jest piękne. Może spróbują coś zmienić. Wystarczy czasu, uwierz mi.
    Na koniec mojego bezsensownego komentarzu powiem, że jesteś wspaniała. Nie daj się prowokować. Pisz, bo idzie ci to fenomenalnie, dobrze? przepraszam za błędy i za to, że nic nie trzyma się kupy. Jestem za Cares, bo postawiłam na zmiany. Dziękuję, kocham Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAAA!!! Zaraz mnie coś strzeli! Nie wierzę, nie wierzę, nie wierzę!
    Vioka - Ty nigdzie nie odchodzisz, no way! Nie ma takiej opcji!
    Co to w ogóle ma być?! Ludzie - ogarnijcie się! Ja rozumiem, każdy ma pary, które lubi bardziej i te, które lubi mniej, ale to jeszcze nie powód do pisania tekstów typu: ,,Dlaczego Cares, a nie Bromila?" - serio?! Ten blog należy do Agi, Mai, Xeni i Maddy. Każda z nich pisze o swoich ulubionych bohaterach, każda wkłada w to serce i dużo wysiłku. Bo taka jest prawda. Party każdej są wyjątkowe i niepowtarzalne, mają swój unikatowy charakter, opowiadają cudowne historie. Pisanie nie jest wcale takie proste, nie przychodzi ot tak sobie. A żaden szanujący się człowiek w życiu nie wysnuwałby takich bezsensownych zarzutów, czy nie nakładał innym swojego widzi misie. Ogarnijcie się! Ja naprawdę nie mam pojęcia co dzieje się z tą rasą ludzką. Czy ten świat robi się tak beznadziejny?
    Aga - kochanie Ty moje, Słoneczko najdroższe, Violciu. To Ty jesteś moim największym skarbeńkiem i zawsze o tym pamiętaj. Już wiele razy pisałam Ci za co kocham Twoje historie, ale napiszę Ci to jeszcze nie raz ;) To właśnie Ty sprawiłaś, że pokochałam tę cudowną parę, jaką stanowią Camila i Andres. To Ty sprawiłaś, że już na zawsze zagościli w moim sercu i jestem Ci za to ogromnie wdzięczna <3 To oddanie, pasja i prawdziwość z jakimi tworzysz Swoje party jest czymś pięknym, czymś niepowtarzalnym. Każdy z nich czytam z zapartym tchem, każdy wywołuje we mnie wiele emocji, doprowadza do łez. Ty nie boisz poruszać się trudnych tematów, pisać o rzeczach niewygodnych. I za to właśnie tak bardzo Cię kocham, za to jaką jesteś osobą. Błagam, nigdzie nie odchodź, nie możesz mi tego zrobić ;*

    Twój na wieki - Leoś <3

    P. S. Z tego miejsca chciałabym, w pełni świadoma, z własnej woli, oświadczyć, ze jeżeli Aga odejdzie stąd, to ja również odejdę z mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co ty wogóle mówisz, dziewczyno???
    Ty nie możesz odejść!
    Ja się przyznaję, wole Bromilę, ale Cares w twoim wykonaniu po prostu kochaaaam <333333
    I jeśli mam wybrać, to wolę ciebie i Cares, od Bromili :)
    Kochaaaam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ciebie coś... Wybacz, ale nie zamierzam pozwolić Ci odejść :)
    Bromila, kurde, jakiś murzyn w oczojebnych portkach, big love!
    Znowu mnie od rasistów będą wyzywać. Trudno, murzyn, portki, sexi kapelutek.
    Może nie są w stanie zaakceptować nieistniejących w serialu par? Ta sytuacja tyczy się na ogół Leonetty, która, jak wiadomo, jest parą najbardziej lubianą. Jeśli Violka jest z kimś innym, chociażby Diego, blog idzie w odstawkę. Ale jeżeli wątek jest fajnie przedstawiony, nie powinno rezygnować się z czytania tylko z powodu pary. Gdybym trafiła na jakąś ładną historię, która zawiera caxi (fuuj), pewnie spróbowałabym się przełamać.
    Swoją drogą, uważam, że Cares zdobyłby więcej fanów od Bromi (chyba najmniej lubiana para w serialu, dla większość wręcz obojętna).
    Stanowiliby by fajne, barwne połączenie, ale to już kwestia gustu.
    No mniejsza o to. Aguś, ty cudownie piszesz, poruszasz w opowiadaniu ważne tematy i, uwierz, nie chciałabym widzieć tu nikogo innego zamiast ciebie. Jesteś jedyna w swoim rodzaju, don't copy!
    Nie uważam, że Bromi jest złe (murzyn i podryw na loda, pierwszy sezon), tylko kurczę Cares nooo <3
    Nie przejmuj się hejtami, widać, że dobrze czujesz się z tą parą i nikt nie może narzucić niczego innego. Cudownie piszesz <3 Błyszczysz, niczym żółte rureczki Broadwaya (żeby nie było już murzyna).
    To komplement tak ^ ^
    Kocham cię całym serduchem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę fajnie napisałaś to co napisałaś ^^
      Mimo iż osobiście nie widziałabym tej pary razem (moim zdaniem są po prostu zbyt podobni) moim zdaniem Ag super pisze i zaraz mnie zabijecie ,ale troszeczkę marnuje sie na tym blogu ,który dotyczy serialu o głupiej .... Nie wiem ile ona ma lat xd ,która ubzdurała sobie ,że w tym wieku można spotkać prawdziwą miłość i,że kocha obu xD
      Szczerze ,to oglądam ten serial tylko dla Naxi :D ale dobra zboczyłam troszeczkę z tematu. Chciałam tylko napisać ,ze cię popieram i nigdy ,ale to nigdy przenigdy nie wolno ,ani tobie ,ani komukolwiek innemu rezygnkwać z czegoś co przynosi mu szczęście dla usytasfakcjonkwania reszty ,a chcąc dogodzisz wszystkim błaźnimy sie na całej lini xd
      Nie napisze ,ze cię kocham (głownie dlatego ,ze jestem taką jędzą i nie kocham nikogo ) xD ale pozdrowienia dla obydwu

      Funka <3

      Usuń
    2. Dla Naaaaxi? *rzuwiczek* ja też! xd
      Lubię jeszcze dwie pary, ale to właśnie dzięki ich dwójce (wspomnę też o Femiłce, kurde, ich to kocham) oglądam niekiedy patologiczne losy.
      Achm, powinnam hejtować murz... Broadwaya, no dobra, a nie zachwycać się Naxi.
      Kurczę Ag, jak chcą to niech se napiszą własną historię o murz... Broadwayu, poza tym macie taki ładny nagłówek i murz... Broadway nie komponował by się z tłem.
      AG NIE ODCHODŹ, CARES FOREVER, NIE DAJ ZWIEŚĆ SIĘ ŚWIECĄCYM RURECZKOM!
      Ekhem, masz zostać :)

      Usuń
    3. Naxi rządzi!! :D
      Leonetty .... Nie przepadam :/// marcesce jeszcze lubię :p tylko jej mi tu brakuje ^^ i po co ta dyskusja Ag zostaje i koniec :)
      A jak chodzi o rasizm to przybij żułwika ,bo ja tez :p
      Tylko ja nie cierpię Niemców i Francuzów małe to szczegół ^^
      Pozdrowionka :**** i Ag zostaje i koniec :D

      Funka <3

      Usuń
    4. Hah, padłam xD
      Ale nawet gdyby nasza czekoladka komponowała się z tłem (ciemny brąz oczywiście xd) to i tak byłoby widać te oczojebne rureczki i różowe t-shirty...

      Usuń
    5. Dziewczeta!
      A raczej Droga Funko. (Dobrze odmieniłam xD ?)
      Coś ty, że ja niby się tu marnuje? Na pewno tak nie jest. Mój styl leży i kwiczy :D
      Ale dziękuje.
      Wgl wszystkim dziękuje, że czytacie moje badziewia. Że czytacie też, mimo że Cares Was nie zawsze przekonuje :)
      Dziękuje :)

      Usuń
    6. Habla si puedeeees
      murzyn za drzeweeeem!
      ahm, ja nie o tym miałam ^ ^
      Moja dzielna, kochana Agunia <3

      Usuń
    7. Tylko nie Agunia, Sap.
      Ja Cię proszę xD

      Usuń
    8. Tylko ja mówię Agunia !
      ^^

      Usuń
    9. Acia zjechała biedną, zoczojebną czekoladę. Haha.
      Ejej naxi forever!
      Aguś kwicze to ja gdy śpiewam. Twoja twórczość to poezja.
      Dziękuję, że zostajesz. ♥

      Usuń
    10. Odmiana jak najbardziej dobra ^^
      Wiem przezwisko głupie moja Tala je dla mnie wymyśliła (jak ja miałam trzy lata o ona 5) więc ma prawo być głupie :p
      Może być jeszcze ruda . Adaś tak wymyślił xd
      Ale naprawdę ,jedno przezwisko lepsze od drugiego :D
      I blog jest fajny i może nie miałam racji mówiąc ,że sie marnujesz ,ale twój styl pisania jest na naprawdę wyśmienitym poziomie (y) cześto ,muszę sie przyznać ,zazdroszczę ci talentu ,gdyż jest olbrzymi :) to o czym piszesz nie ma dla mnie większego znaczenia. Obchodzi mnie to byś nie przestawała pisać ,gdyż bardzo podoba mi sie ,ogólnie,twoje pismo <3
      Więc nie odchodzisz!! Rozumiemy sie ??? ;)

      Funka <3

      Usuń
    11. Ale Agunia jest takie słodziuchne ^ ^
      Paczaj no ile osób cię kocha. Masz więcej fansów niż murzyn (jeszcze nikt mnie nie zhejtował, dziwne :O)
      No serio, nie możesz odejść (i tak nie odejdziesz, bo w ankiecie wygrało cares, kabum!). Cudnie piszesz <3
      Ja murzyna kocham, naprawdę. Szczególnie jego stylówkę. Takich seksiaków to tylko rwać.
      .
      .
      .
      Chyba sobie kupie żółte rureczki. Żeby mnie w nocy widzieli. Pewnie dlatego je nosi, żeby w ciemności świecić.
      Takiego murzyna nikt nie zobaczy, jeszcze wypadek będzie i co :(

      Usuń
  18. No nie !
    Nie możesz odejść !
    Bez ciebie ten blog to nie będzie to samo. Wszystkie cztery jesteście wspaniałe i gdy ty odejdziesz to będę tęsknić...
    Tak genialnie piszesz. Cares ja osobiście ich wolę niż Bromi.
    Ale ostatnio na Semi mam fazę xD
    Zrobisz jak uważasz ale wiedz o tym że wszyscy którzy cię kochają będą ubolewać gdy odejdziesz. No ja na pewno.
    To jest twoja decyzja, musisz pisać o parze która tobie odpowiada bo nie ważne o kim piszesz, ważne jest to jak fantastycznie to robisz !
    Jak coś postanowisz to proszę napisz.
    Całuję
    MARCELA *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie, Agusiu nie odchodź!!!
    Proszę, zostań!
    Nie przejmuj się tymi głupimi wiadomościami.
    Cares to twój świetny i oryginalny pomysł.
    A co najważniejsze: TWÓJ pomysł <3
    Nie rób mi tego!!!
    Kocham twoje historię <3
    O mało co nie spadłam z krzesła, jak to przeczytałam.
    A czekam z niecierpliwością na twoje one shoty.
    Piszecie tego wspaniałego bloga we cztery...
    I tak ma zostać!!!
    Nie chcemy żadnych zmian.
    Ja już głosuje w ankiecie na Cares i Aga zostaję ;)

    Całuski,
    Patrycja Verdas ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cares to nie jest pomysł Ag. Może go zapoczątkowała W POLSCE, ale to nie jej pomysł :)

      Usuń
    2. Anonimku nade mną: jesteśmy w Polsce tak? Więc...

      Usuń
  20. Aga, wiem, że nie komentuje ostatnio za często, ale wiedz, że czytam wszystkie wasze One Party. Nie możesz odejść, tak świetnie tworzysz historie Cares, że serio podobają mi się bardziej niż Bromila! Jesteś niesamowita, genialna i ogromnie utalentowana!
    To jest wasz blog, Twój, Xeni, Maddy i Mai, to wy decydujecie o czym będzie ten blog i tak było od początku. Domyślam się, że takie komentarze nie są motywujące i denerwują, ale nie pozwól, żebyś przez głupie gadanie ludzi porzuciła coś, co na pewno uwielbiasz robić, bo jak się czyta Twoje party, to widać, że pisanie o problemach, takich prawdziwych, życiowych przychodzi Ci z niesamowitą łatwością.
    Jaki by nie był wynik głosowania we mnie masz zawsze poparcie, nieważne czy będziesz pisać o Cares, Sami czy jakiejkolwiek innej parze.
    Rób to co lubisz i rób to często. Zdanie innych może jest ważne, ale pamiętaj, że to Twoje zdanie tutaj najbardziej się liczy. A wiedz, że wierni czytelnicy będą zawsze i na zawsze! Pamiętaj o tym i nie daj się wciągnąć w te dziwne komentarze i sytuacje.
    Wszystkie 4 jesteście genialne w tym co robicie i na pewno dobrze wiecie, że gdyby jednej z Was zabrakło, to już nie byłoby to samo.
    Dziewczyny nie dajcie się i pamiętajcie razem możecie więcej! :*
    A no i jeszcze jedno!! Aga nie masz wyboru zostajesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak odejdziesz to... Nie wiem co zrobię, ale nie rób tego!
    Bez Ciebie ten KWARTET nie będzie już tak samo zakręcony i... wyjątkowy. Uwielbiam czytać to co piszesz i nie zostawiaj nas, Twoich wiernych i oddany bez względu na wszystko, czytelników.
    Może na początek Cię zacytuję: "Jeśli będziesz miała mało komentarzy - to nie poddawaj się, nie zniechęcaj się tylko pisz. Ważne, aby robić to, co nam sprawia radość."
    Teraz nas nie zostawiaj tylko rób to co kochasz i pisz o Cares. Nie ważni są ci którzy nie lubią tej pary. TY ją kochasz i walcz o nią. TWOI fani np. taka mała szara myszka Lissa :D i wiele, wiele więcej osób kocha TWÓJ styl pisana i TY jesteś dla nich ważna.
    Kochana Ag. lubiąca si rozpisywać, zawsze służąca dobrym słowem i humorem jest nam wszystkim bardzo potrzebna. Nie znam Cię tak dobrze jak Maja, Maddy czy Xenia (kolejność przypadkowa :D), ale wiem że bardzo dużo wnosisz do blogowego świata Violetty. Nie odchodź...
    Pozdrowienia z życzeniami siły,
    *Lissa*
    PS: Masz jak na razie 84 głosy, że zostajesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chcę żebyś została
    Julia

    PS jestem tu nowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ag. Proszę nie odchodź. Bardzo ładnie piszesz. Twoje one party są cudowne i wzruszające. Poleciłam waszego bloga przyjaciółce, a ona mi powiedziała, że płakała na prawie wszystkich one partach o Cares. Bardzo lubię waszego bloga, ale bez ciebie to nie będzie to samo. Mam nadzieję że zostaniesz i będę mogła nadal czytać twoje wspaniałe one party. P. S. Ja o wiele bardziej lubię Cares niż Bromi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aga ogar!
    Masz mi piać o Cares!
    Że kilka osób chce Bromi to trudno, ważne że tobie pisanie o Cares sprawia przyjemność!
    Jak coś to wszystkie razem napiszcie jednego parta o Bromi i niech się cieszą, ale ty masz tu zostać! Nikt nie zastąpi nam ciebie!
    Masz zostać! To rozkaz!

    PS. Sorki za błędy, ale jestem na tablecie xd

    Evelcia<33

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj nie, nie! Tak się nie bawimy! Kochana Ag - nie ma takiej opcji, że gdzieś się wybierasz!
    Co? Jakie Bromi? Gdzie? Co? Jak?
    1 - Serio wolicie połączenie naszej rudowłosej piękności z (jak już u góry dziewczyny napisały) murzyn w oczojebnych rurkach, który wygląda jak ozdoba choinkowa.. nie, że rasizm, ale noo.. spójrzcie na Adresa! Gdyby wystylizowali go, tak jak wygląda w rzeczywistości, na pewno połowa z tych osób, które pisało tego typu rzeczy zmieniłoby zdanie! Przecież to przystojniak z pięknym uśmiechem! (i my dobrze o tym wiemy <3) Andres i Cami - Cares. To przecież wspaniała para i jeszcze wspanialsze historie o niej, którymi możemy zachwycać się dzięki Tobie Ag.
    2 - Rozumiem, że czytelnicy mogą wyrażać swoje zdanie, ale nie powinni czegoś narzucać. Przecież to Ag jest autorką tych opowiadań i to wspaniała czwórka dziewczyn jest założycielem tego bloga, dlatego od nich zależy o kim i o czym piszą.. bo wybierają to, w czym czują się najlepiej. Starają się jak mogą, ale w pisaniu nie chodzi o to, żeby pisać coś "pod publikę".. chodzi właśnie, żeby móc wyrazić siebie i przekazać to co chcą poprzez słowa.. wiadomo, że miło jest, kiedy otrzymuje się pozytywne komentarze od wszystkich, ale nie chodzi o to, żeby pisać to co ktoś chce przeczytać, tylko napisać to, co się czuje.. co jest w sercu .. i chodź wiadomo, że "wszystkim się nie dogodzi" to niefajne jest uczucie, kiedy dostaje się komentarze o tym, żeby zmieniło się parę.. czyli coś tak ważnego.. a dlaczego? bo tej pary nie ma w serialu? co to za wytłumaczenie? Może Cares nie jest tak "uwielbiana" jak np. Leonetta, ale nie jest w niczym gorsza i znalazła miejsce w wielu sercach, w tym moim <3
    3 - Ag - Dobrze wiemy jak pokochałaś Cares, tak jak wiele z nas (czytelniczek).. nie zważaj na te kilka czy kilkanaście osób, które starają się wmówić Ci, że coś jest lepsze czy gorsze.. bo to Twoja historia! W której możesz zawrzeć wszystko co chcesz poczynając od bohaterów! Pamiętaj, że wszyscy bardzo podziwiamy Twój świetny pomysł na Cares i te wszystkie wzruszające, zaskakujące, świetne historie. Cares w Twoim wykonaniu to coś, co było zadziwiające, ale moim zdaniem - zadziwiającą piękne!
    Mogłabym tak podać jeszcze wiele powodów, napisać jeszcze wiele słów, ale nie oddałyby tego co chcę powiedzieć. Ale wiedz, że nie możesz odejść! Nie ma takiej opcji! Nie wyobrażam sobie, aby miało Cię tu zabraknąć! W 4 tworzycie wspaniałą, zgraną ekipę i nie pozwólcie tego zniszczyć!
    A niektórzy powinni trzy razy zastanowić się zanim coś napiszą.
    Podsumowując - CARES PARA SIEMPRE <3 (chyba dobrze napisałam xd)
    Trzymaj się Ag i wiedz, ze nie pozwolę (i nie tylko ja) na żadne odejście ani nic takiego, bo nie można pozwolić, by coś co sprawia Ci radość i w czym tak dobrze się czujesz, nagle miało się zakończyć!
    Sorki za rozpisanie, pewnie nie będzie chciało Ci (lub Wam) się tego czytać, ale nie dało się inaczej.
    Trzymaj się! :*
    Trzymajcie się wszystkie!
    Tinistas <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję ,że jednak zmienisz zdanie i nie odejdziesz :)Poza tym to twoja opowieśc ,a nie innych osób , poza tym o Bromili jest 10000000 blogów. A o Cares jest chyba jeden , TWÓJ!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałyście nominowane do LBA na moim blogu:
    http://camila-i-maxi.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  28. ag <3 jesteś najlepszą blogerką na świecie :-* kocham czytać twoje op o cares... jesteś świetna w pisaniu i szczerze chciała bym żebyś pisała więcej op o cares <3<3<3 nie odchodź

    OdpowiedzUsuń