wtorek, 26 listopada 2013

Wszyscy Happy - Aga zostaje! ^^


Cześć Wszystkim ! ;)
Maja ma sprawę, nie wiem czy zauważyliście ale 174 głosy jest za tym żeby AGA została, a 10 na nie [ policzę się z tymi na 
osobności! haha xD].
Agunia zostaje! Tak, tak, wiem Aga powinna to zrobić i ogłosić, ale jestem taka zadowolona i jaram sie tym, że musiałam! ^^
KOCHAM SE JĄ <3 i wszystkich normalnie i mam nadzieję że cieszycie się tak samo jak ja, że ona zostaje i dalej będzie pisać swoje najwspanialsze Cares:D
Z tego miejsca pozdrawiam całą załogę TFF ;)
Martunię, Dianę ;* i wszystkich nooo kocham normalnie! ;)
HAPPY !:)
Maja ;)


25 komentarzy:

  1. No wiedziałam, że się nigdzie nie wybierasz Aga :D
    Dokładnie - i wszyscy happy <3
    A z tymi 10 osobami inaczej sobie pogadam haha xd
    Tak więc radujmy się, mamy z czego :D
    Teraz jesteśmy pewne, że nasza kochana Aga i wspaniałe Cares zostają na swoim miejscu i dalej będziemy mogli się nimi zachwycać :D Łiiii <3
    Mam podjare <3 Ale nie tylko z tego, Aga wie :D podjara z rączek i pyśków <3
    No to pozdrawiam wszystkich i wszystkie te 174 osoby (w sumie 173 bo też głosowałam :D), które mądrze oddały głos :D
    Mam nadzieję, że tym 10 osobom po prostu net szwankował i źle im się klikło bo innego wyjścia nie widzę :D
    Dobra kończę,
    Trzymajcie się wszystkie <3
    Tinistas

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK !
    TAK !
    Maju dziękuję za informację, ja się denerwowałam o Ag. Jak na gg mi pisałaś że jej nie pozwolisz odejść to ja wiedziałam że tak będzie ale zawsze coś tam jest niepokoju.
    Cares, bardzo dobrze wybrała, jeśli tę parę lubi najbardziej to nikt nie powinien się do tego mieszać ! Bo ona piszę wspaniale i tak pozostanie. No ciesze się jak głupia ^.^
    Ag zostaję !
    Ag zostaję !
    I krzyczę tak po całym domu. Nie no ja nie krzyczę, ja się wydzieram. I nie mogę się teraz na niczym skupić bo ja jestem podekscytowana Parcikiem Ag ! Ach wy mnie zawsze z równowagi wyprowadzicie, takie cudowne jesteście. No dobra, znikam. Całuję wszystkie cztery i czekam na Party ;*
    MARCELA *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo!!!!!!!!!!!!!!!! TAK!!! AGA ZOSTAJE!!! CARES!!!!!!!!!!!!!
    Te opowiadania są wspaniałe i ta nietypowa parka jeszcze lepsza. Niech się odwala od Brami albo Semi (chociaż też lubię)
    Haha, z tą 10 policz się, policz, Maja :D Na solówkę XD Mogę się dołączyć. Haha, to już nie będzie solówka XD
    Czekam na Parkick z Cares :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Parcik
      Parkik XD - haha, do tej "solówki" "Kick" XD - dobra, nieważne :P literówka :P

      Usuń
    2. Teddunia!:D
      Damy rade we dwie, będzie duet !:D
      rozniesiemy ich !^^
      muhahhaha :D

      Usuń
  4. Wiedziałaaaam! Ag nie mogłaby odejść, no co wyyyy :P Nikt by jej nie wypuścił, ona za wspaniale pisze te swoje Cares <3333
    Para nietypowa, ale w jej wykonaniu jest cudownaaaaa :*
    Dzięki Ag tak w ogóle przekonałam się do Cares <33333 Choć osobiście wolę Bromilę, to Cares też uwielbiaaaam L*
    Pozdrawiam całą załogę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, wiedziałam, wiedziałam, wiedziałam! Wszyscy wiedzieliśmy, że nasza ukochana, utalentowana [...] Aga zostanie <3
    My nie pozwoliliśmy na to, żebyś odeszła. Widzisz? Tyyyle, a nawet więcej osób kocha twoje Cares :P
    A te 10 osób się nie zna, ale to tylko tyle.
    ALE SIĘ CIESZĘ, latam po domu xD
    Pozdrawiam nasze ukochane dziewczyny :*
    Caro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież nie było innej opcji, nigdzie byśmy jej przecież nie puściły <3
    Aga jest najwspanialsza na świecie <3
    A ja jestem taaaka happy
    To ja już czekam na cudowne Cares <3
    A te 10 osób - kurde serio? Ogar ludzie, ogar :P
    Maja mnie pozdrowiła, a teraz właśnie ryję jej psychikę xD Ale dobra, nie o tym xD
    Maja <3
    Aga w ogóle to ja Cię tak kocham <3

    Leoś <3 (mój komentarz rozwala system xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajefajnie!!!♡♥♡
    Ale tak szczerze mówiąc to byłam tego na 100% pewna, bo wszyscy Cię tu kochają Aguś! :* To przecież Ty sprawiłaś, że każdy (łącznie ze mną, czego się na serio nie spodziewałam) uwielbia Caresa ♥
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaaaak! <3
    jestem meeeega happy! Aga i jej cudowne Cares zostają! <3
    Chociaż w sumie i tak nie było innej opcji, nie? :p Aga musiałaby zostać, to jest jej miejsce! ;D Tak czy inaczej meeeega się cieszę! <3
    a z tymi 10 osobami wszystkie się policzymy Maja, na moją pomoc na pewno możesz liczyć :D
    Teraz tylko muszę cierpliwie czekać na kolejnego parta Agi i Twojego i Xeni i Maddy :D matkooooo ile czekania :O :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, że bubu słodkości źabka mądrości nie opuści bloga ajnsks
    WSZYSCY KOCHAMY AGE !
    Maja mnie pozdrowiła akmkdjkemeidd moja Ruggaja boże
    Okej Kocham was wszystkie.
    FANKA NUMER JEDEN !
    - szynka.

    OdpowiedzUsuń
  10. MURZYN/BRODŁEJ PRZEGRAŁ! KABUM!
    Mówiłam, że zostaniesz! A te dziesięć osób to pewnie dzieci Brazylii, nie przejmujmy się. To nie są żadne rasistowskie suchary, tylko.... a w sumie to są, tylko mnie do sądu nie podajcie.
    Lovky Broadway tak <3
    CARES KOCHANE MOJE ZOSTAJE <3
    Już czekam na następnego parta. Ja i moje świecące rureczki. Brodłej mi je pożyczył. Hyhy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że zostsjesz
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja głosowałam na nie!
    Nienawidzę Cares czy jak to się tam pisze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHHAHAHHA
      I jeszcze masz odwagę tak to pisać ?
      No jasne, hejt z anonima zawsze spoko.
      Jednak jest mi tak przykro że ich nienawidzisz że aż wcale!
      Nienawidze to ja ludzi, którzy nie doceniają tego jakie przesłanie jest parta czy opowiadania i tego ile serca wkłada w to pisarka w tym przypadku Aga, która pisze cudownie <3
      Tyle..
      dziękuję.

      Usuń
    2. Anonimku powyżej, może raczyłbyś się ujawnić? Trochę odwagi cywilnej :D
      Jak już pisała Maja, nie sztuką jest hejtować ludzi z anonima.
      Poza tym, co to w ogóle ma być?!
      Jak można gadać takie głupoty.
      Ja rozumiem, ze każdy ma swoje ulubione pary, ale to jeszcze nie powód do takiego zachowania. Według mnie, to jest w pewnym sensie, brak szacunku do samego siebie.
      Aga jest cudowną osobą, która posiada ogromny talent, jej historie mają przesłanie, a nie jak większość tych, które pojawiają się na blogach o Violetcie.
      No bo przecież lepiej czytać o gwałtach, ciążach, parowaniach itd, niż o tym co dzieje się naprawdę, byle była tam Leonetta, Naxi, czy inne pary cieszące się uznaniem xD
      To smutne co dzieje się na tym świecie. Ludzie tracą wartości i zasady moralne :(
      Jest mi przykro.

      Dziękuję za uwagę, polecam, bo lubię - Diana :D

      P.S. Aga, nie przejmuj się. Jest tyle osób, które Cię kochają <3 A w szczególności Twój Leoś <3

      Usuń
    3. Ja nie napisałam, nic o tym kto pisze o tej parze!!
      Napisałam, że nie lubię Cares!
      W ogóle po co są te komentarze jeżeli nie można napisać własnego zdania!
      Każdy kto ma bloga musi wiedzieć, że często będą hejty na pary tych których nie lubi.
      A piszę z anonima ponieważ nie mam konta i nie jest mi potrzebne!
      Po coś w końcu jest opcja pisania z anonima!

      Usuń
  13. Jak dla mnie to to jest bezsensu że przezywacie te osoby ! Może akurat wolą Bromile a nie lubią Cares !To że ktoś głosował na Bromilę to nie znaczy że nie lubi Agi ! Ja głosowałam na nie bo wole Bromile i co teraz pewnie mnie będziecie hejtować ?! A sobie hejtujcie mam gdzieś wasze opinie ! PRZYNAJMIEJ JESTEM ODWAŻNA BO Z ANONIMKA NIE PISZE !

    Czekam na hejty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy wyrażanie swojej opini i obrona tych których się kocha to hejt?!
      Wybacz ale chyba nie zrozumiałaś dalej..
      Jeśli dla ciebie liczy sie para a nie to jak napisane jest
      to świadczy o tobie tylko...
      Nie ma sie czym szczycić że się nie hejtuje z anonima.
      Hejt to hejt .

      Usuń
    2. Dokładnie - bronimy Agi i jej pomysłu, historie, jej Cares, bo ją kochamy i szanujemy! A wpisywanie, że woli się Bromile to w tym przypadku nie wytwarzanie zdania, a lekki brak szacunku dla autorki. Dlaczego? Bo liczy się przesłanie historii. A historie Cares dodatkowo uczą.. poza tym jeśli Adze najlepiej pisze się Cares to nikt nie powinien narzucać swojego zdania tylko otworzyć oczy i zobaczyć ile te historie ze sobą niosą i że na prawdę napisane są cudownie przez naszą utalentowaną Agę! Więc proszę przestańcie wypisywać jak to kochacie Bromile bo to nic nie da.. nie możecie zobaczyć jak wspaniałe są obecne historie o Cares? One są jedyne w swoim rodzaju i będziemy stały za nimi murem!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. No nie! Z całym szacunkiem moja droga :D
      Przepraszam Cię najmocniej, czy my gdzieś przezwałyśmy osoby, które są za Bromilą? Ja jednak nie widzę.
      Chciałabym również zaznaczyć, że ja wcale nie jestem przeciwko Bromi, wręcz przeciwnie, lubię Broduey'a.
      I rozumiem fanów Bromi. I właśnie o to mi chodzi, o szacunek i tolerancję.
      Wcale nie miałam Anonimkowi za złe tego, że jest przeciwko Cares, tylko to, że zachował się nie fair w stosunku do Agi. Bo przecież każdy może mieć swoje ulubione pary. Ale nauczmy się szanować pracę innych. Każdy z nas jest przecież istotą społeczną i musi jakoś uporać się z życiem wśród ludzi.
      Nie wszystko zawsze jest, tak jakbyśmy sobie tego życzyli.
      Tak naprawdę nie ważne jest to, o kim opowiada historia, tylko jakie wartości przekazuje i to ile autor włożył w to serca.

      Usuń
  14. Skoro tak wam się nie podobają anonimki to dlaczego ich nie zablokujecie ?? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jesteście jednak ludźmi, macie prawo głosu.
      Ale zawsze trzeba się kierować przy tym rozsądkiem.
      Wam się to niestety czasem nie udaje.
      A teraz dzieje się, co się dzieje. I nie będę wytykała palcami, że to Wasza wina. To do Was musi dotrzeć.

      Usuń
  15. Ja nie lubię Cares! Ale uwielbiam party Agi wiec głosowałam na Cares. Mino tego, że ich nienawidzę

    OdpowiedzUsuń