czwartek, 19 września 2013

Jedna szelka, tańczące gąsienice, wypięty tyłek, chusta do chlustania i inne...

Wyobraźcie sobie pewną rzecz.
Jest środa, późny wieczór. Trzy ciule nie mają co robić i piszą sobie na gg. ( pozdrawiamy z tego miejsca naszą Xenię ).
Do rzeczy. Nasza rozmowa miała być poważna, bardzo poważna.
Wyszło coś innego. Co? 
Że mamy fazę na punkcie gąsienic!
O co chodzi? Przeczytajcie naszą rozmowę, a się dowiecie. 
Ps. MY TU NIKOGO NIE OBRAŻAMY. My po prostu jesteśmy zryte, bardzo zryte. xD
A kto? Agusia, Majeczka, Madziusia.
Ps. Przed przeczytaniem skonsultuj się z lekarzem, lub psychologiem, gdyż ta rozmowa może pozostawić na Twojej psychice trwały ślad. xD

Ag: Ale to aż dziwne, że Lara nie wyskoczyła zza drzewa i nie było - LEON! :D
Madzia: Ona się na Violkę zaczaiła. xD
Ag: Ale ja lałam z tego "Leon jest mój. Jak go nie zostawisz bd miała ze mną do czynienia" :D
Madzia: "Ze mną i z moją szelką!" :D
Aga: Ciekawe, co jej zrobi? Walnie Viole w głowę młotkiem czy motorem przejedzie? ;D
Madzia: Albo jej z szelki przywali xD Boże, mam fazę na tą jej szelkę xD
Ag: Leon ją obroni! Ja też, nie przejmuj się :D
Maja: I ja! :D
Ag: To z Leonem na randkę nie idzie tylko Lara, ale także jej szelki? :D
Maja: Hahahah, też :D A całując się jej szelka bierze w tym udział? Madzia?! :D
Ag: Dobra, nie śmiejmy się ze stylu Lary :D
Madzia: Jej szelka nawet się z nią kąpie xD No dobra, już się nie śmieje xD
Maja: Ciekawe czy jej szelka jest dobrym mechanikiem ;o Bo myśli, że jest modna :D
Madzia: Hahahaha, Maja xD
Ag: Pamiętacie odcinek, jak Viola jechała z Leonem na motorze? :D Nie zastanawiało was, jak ona w tak krótkiej kiecce ujechała? :D
Madzia: Mnie to zastanawiało jakim cudem jej dupa nie wystawała, ale nie ważne xD
Ag: <lol2>
Maja: <lol2> A mnie, że Leon nie reagował na to, że w każdej chwili może przeżyć koszmar ujrzawszy jej tyły ;o ;D
Madzia: Albo przody.
Ag: Dziewczęta, opanujmy się! :D
Madzia: Jezuuu, zamykam się! xD
Ag: Maddy, ona w przodzie ma dużo ;D
Madzia: <lol2>
Ag: większy przód ma niż ja. <lol2>
Maja: Na temat  jej przodu to się nie wypowiem ;D
Madzia: <lol2>
Maja: Me gusta obgadywanie Lary i Violki <3
Ag: Ale wiecie jaki Diego ma tył wielki?! ;D
Maja: A rozum proporcjonalnie mały :D
Ag: Zauważyłam, że on ma strasznie wypięty tyłek :D
Maja: Chce być sexi! :D
Madzia: Ale nie jest <lol2>
Ag: Ej, będziecie na chwilę poważne?:D
Madzia: On ma uszy jak elf! xD
Maja: Musimy gdzieś wpiąć magiczną szelkę do opowiadania <lol2> Będzie szał :D Dokładnie Madzia <lol2> I zgryz jak u małpy.
Ag: A Leon nad oczami ma dwie tańczące gąsienice :D
Maja i Madzia : <lol2> x3334356575676 :D
Maja: Chyba stojące :D Na widok Violki wymachującej rękami to raczej w stylu "WTF?! Uciekajmy gdzie się da!" xD
Madzia: <lol2>
Ag: LINK <------- ej, tu widać jaki tyłek ma Diego :D Przypatrzcie się :D
Madzia: Miałyśmy być poważne przez chwilę, a ty nam tutaj o gąsienicach nawijasz Aga! :D
Maja: Nie wiem czy zniosę ten widok ;P Co dupa...;o Jak szafa dwudrzwiowa <lol2> :D
Ag: A na tym filmiku co śpiewał Leon Violi był wściekłą wiewiórką z dwoma gąsienicami :D
Maja i Madzia : <lol2> x3123123345456
Maja: Wiewióra i szelka, co za połączenie ;D ;o
Madzia: Przestań bo się zsikam ;D
Ag: Spokojnie:d
Maja: Sikaj, szelka posprząta ;D
Ag: A gąsienice tanczyły rumbę <lol2> Tańczą zawsze, gdy widzą Diego ;D
Madzia: A stoją jak widzą Viole xD
Aga i Maja : <lol2>  x234234353265
Madzia: *le bez skojarzeń* xD ;D
Ag: Ja miałam skojarzenie :D
Madzia: No właśnie ja też, boję się siebie xD
Ag: LINK <---- a tutaj mamy płaski tyłek Leona :D
Maja: Aga, on jest, ale jak gada z Violką to wciąga :D
Madzia: UCIĘLI MU DUPE.
Ag: Tutaj się zastanawiam, czy on chce ją za biust chwycić, czy za biodra :D
Madzia: Za biust na pewno, Aga xD
Maja: Też obstawiam, że biust. Bardziej się rzuca w oczy niż te biodra krzywe ;D
Ag: Ej, szukajcie za drzewem gdzieś Lary :D
Madzia: Nie ma Lary, bo ona musi swoje szelki pielęgnować. ;D
Maja: Ona zrobi Power Rangers i zleci z drzewa, może ma przyjaciół wiewiórki ;D
Ag: No co, chce sprawdzić czy ma twardy czy miękki biust :D <lol2>
Madzia: Niech wymaca xD
Ag: Przecież Violetta i Leon są doświadczeni w kwestii TEGO ;D
Maja: Żeby w razie „w” użyć jako tarczy przed Larą, jak twardy to okej, jak nie to szuka innej. TO się jakoś nazywa, Aga :D
Madzia: Oni wiedzą jak się pieprzyć. ;D
Maja: <lol2>
Madzia: A nie jakieś TO, rzeczy się po imieniu nazywa xD Będę się śmiała całą noc wyobrażając sobie Leona z tańczącymi gąsienicami na twarzy i wiewiórką na głowie, pieprzącego się z Violką xD Boże. Zryta psycha xD
Ag: Ja tu zaraz z krzesła spadnę! ;D
Maja: I Lara z Power Rangers szelkami :D
Ag: A gąsienice śpiewają ''Chodź tu do mnie poczuj się swobodnie!'' EJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Maja: A Szelki Lary " I chcę cie bardzo i nie mogę mieć!" Coo? :D Się drzesz? :D
Ag: Zapomniałyśmy o jednej kwestii! :D
Madzia: JAKIEJ?
Ag: Lara i jej chusta na głowie! Tez ją ciągle ma! :D
Maja: Chusta do chlustania Leona po dupie :D
Ag: Zawsze jak się ciumali ona chustę miała :D
Madzia: Jakby ją złapał gdzie nie wolno, to by go chlasnęła chustą ;D
Maja: Madzia xD Szelka by sobie sama poradziła, ta niedopięta xD
Ag: Pamiętacie taką bajkę Disco Robaczki? :D Leon ma Disco-Power-Gąsienice ;D
Maja: I piosenka: Ciągle męczy mnie ADHD ! ;D
Ag : Zryte jesteśmy... <lol2> :D
Madzia: <lol2> Tak troszeczkę  xD
Ag: Troszeczkę ? :D
Madzia: Ej, ja miałam iść xD Będę jutro po szkole. :*
Maja: Pa Madzia :* <3
Ag: Pa :* ;) Maja ciulu gdzie jesteś?
Maja: Tutaj ;D
Ag: Czyli gdzie, naprowadź mnie :D
Maja: W dupie u Diega, ciulu :D
Ag:  Pff.. Hahah :D Agusia sobie idzie :D <lol2>
Maja: Agusia zostaje! :D

Itd...  Itp... Cdn...

23 komentarze:

  1. Zryta psycha.... xD
    Wasze teksty mnie rozwaliły :D
    Zróbcie jednego Parta z tą szelką, chlustą, gąsienicami - dla jaj. xD
    Szkoda, że nie widziałyście mojej miny, gdy was czytałam.... :P

    Mechi

    OdpowiedzUsuń
  2. jprdl.. dziewczyny <3
    Jesteście zajebiste xD
    Sie teksty sypały xD
    - " Chce być sexi"
    - "Ale nie jest" ;d Dobre...
    Wszystko tutaj było rozbrajające ,naprawde xd
    Ósemka za poczucie humoru ;) który mi poprawiłyscie xd

    Sympatyczna ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie kochane <3
    Jesteście cudowne :D
    Przyznam, że rozmowa interesująca ;)
    Diana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahahahahahhahhahaha. dobre
    nie chce was obrażać, ale serio macie chyba zrytą psychę :p (oczywiście żartuję :D)
    haha... chusta do chlustania Leona po dupie :D
    zgadzam się z Mechi napiszcie raz takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahahahaha xD
    co to było? xd
    xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na was zła!
    Od teraz moja psycha też jest zryta!
    I to wszystko wasza wina!!!
    Mamo, chyba muszę do psychiatryka...
    Serio, źle ze mną.
    Zawsze było źle, a teraz jest jeszcze gorzej...
    Dziewczyny, jesteście nienormalne, ale jak ja to mówię: Trzeba mieć nierówno pod sufitem, bo byłoby nudno...
    Ja się ze wszystkiego śmieję, zapytajcie moich znajomych, a teraz wyobraźcie sobie, jak musiałam się śmiać, jak to czytałam, aż moja mama przyszła z drugiego pokoju i patrzyła na mnie, jak na wariatkę.
    Zawsze mówili mi, że jestem wariatką i wgl. ale teraz i ja zaczynam w to wierzyć! I to wszystko przez was!
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Disco-Power-Gąsienica! mistrzostwo <3
    Serio macie poryte banie i oracie psychike innych, ale to fajnie. Przynajmniej jest wesoło ;D
    Cały czas jak czytałam waszą rozmowę, to miałam banana na twarzy, jesteście świetne i zarażajcie innych swoimi pooranymi baniami, bo na świecie jest za dużo normalnych, szarych ludzi. Trzeba ich wszystkich POKOLOROWAĆ swoją pozytywną energią :D
    Jesteście cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Macie ciekawe rozmowy. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Xenia, ten komentarz był taki ambitny <3 <3 <3 xD

      Usuń
    2. Za dużo ambicji, jak na jeden komentarz, Madziu. :)

      Usuń
  10. hahyahhhhahahahhhahahhahhahahahha Spadłam z krzesła... hahahahahahahahhhahahahhahahahahahahahaahahahahah jpr... nie moge poprostu <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z przyjaciółkami mamy bardziej zryta psychę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha
    Jprdl...
    Siedze sb w nocy przed kopem aczytam i nagle taki śmiech na cały dom.
    Jak hiena jakaś. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteście mi winne nowy mózg, bo stary mi się no... rozwalił XD
    Takie to zryte jak ja XD
    Chce jeszcze ! ;D
    Te gąsienice mnie rozwaliły xD i tyłek Diega i wql wszystko LOL

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahahahahahahahahahaha jak to czytałam to z łóżka spadłam a mój brat jak spytał co mi jest pokazałam mu wasze teksty to sie tak śmiał że go potem 1 gozine brzuch bolał lol Xd kocham was pierwszy raz tak udał się go rośmieszyć love love PS Miło jest wiedzieć że są tak samo zryci ludzie jak ja Kupcie mi nowy muzg i wyslijcie DpD (dostarczamy paczki do domu ) sobie też weście po jednym koccham was

    OdpowiedzUsuń
  15. łał naprawdę po przeczytaniu tego muszę skonsultować się z psychologiem ha ha

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to przeczytałam nie wiedziałam jak się nazywam !!! Hahahahahahahahahahaha dobre i ta szelka !!! Me gusta ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. macie zryta psyche(pozytywnie), ale nie tak bardzo jak ja

    OdpowiedzUsuń
  18. hahahahahahah do tej pory jak to czytam to -jak to moja mama nazywa " śmieje się głupkowato do laptopa , i turlam się po łóżku jak mój chomik". Nie wiem czy pamiętacie jak w 70 odcinku violetty 2 (http://www.youtube.com/watch?v=TXvPx9GY_Ao) tańczyli to był ten piruet czy obrót ... nwm jak to się nazywa , ale w każdym razie nie wiem jak leon zniusł ten widok xd

    OdpowiedzUsuń