niedziela, 18 sierpnia 2013

Cztery wariatki się spotkały i...

Hej, haj, heloł!

Od czego by tu zacząć? Może od początku.
Pewnej sierpniowej niedzieli Maja[Landryna], wpadła na pewien zajebisty pomysł i napisała do Xeni [cioty numer jeden], jej się pomysł spodobał. Następnie Xenia napisała do Maddy [cioty numer dwa], jej także się pomysł spodobał. Na sam koniec Maja napisała do Ag [Starego piernika] i Ag też się pomysł spodobał. Rozumiecie? :D Chyba nie. Więc już wyjaśniam.
Czwórka postrzelonych wariatek będzie prowadzić bloga. A na czym ten blog będzie polegał? 
Każda z nas wybrała sobie serialową parę, z Violetty oczywiście. I każda z nas będzie pisała o niej krótkie odcinki [tzw One Party/One shoty]
Na tym będzie polegał blog. To nie będzie opowiadanie. To będą krótkie historie. Czasami może będą się składały z więcej niż jednej części, to wszystko zależy jak potoczy się historia. Jak poprowadzą ją dziewczyny,
Blog jest nasz wspólny. Każdą decyzję przedyskutowałyśmy po dziesięć razy. Każda miała prawo głosu. Nikt tutaj nad nikim nie górował.
My po prostu chcemy podzielić się z Wami naszą twórczością.
Dzięki pomysłowi Landryny poznałyśmy się także bliżej, i bez ogródek mogę powiedzieć, że złapałyśmy wspólny język. Tzn, ja tak myślę xD Nie wiem co na to [Landryna, i dwie cioty], ale pewnie napiszą swoją opinię. Prawda dziewczynki?:D
Mam nadzieję, ze będziecie czytać każdą historię bez wyjątku. 
Maddy, Xenia, Maja już są znane:D Tylko ja Ag [Stary Piernik, albo Żabcia] pozostaje w ich cieniu, ale to nic i tak je kocham :D

A na sam koniec. Dowiecie się jakie mamy pary i o kim będziemy pisać :D

Xenia (Damy ją pierwszą, bo ma się za najważniejszą i najmądrzejszą xD) - Naxi
Maddy ( Z racji tego, że jest druga chyba będą się z Xenią wyzywać, ale one to kochają) - Leonetta
Maja ( Landryneczko nadal będziesz mnie kochać, co? xD) - Tomiła
Ag (Stary piernik i ta najgorsza xD) - Cares czyli Cami i Andres coś nowego i oryginalnego

I pamiętajcie piszemy opowiadania tylko o tych parach, o żadnych innych.  I każda z nas pisze tylko o tej parze, którą sobie wybrała.

Rozumiecie?:D
Jeśli nie, to moje dziewczynki wam wytłumaczą bardziej zrozumiale :D

Pozdrawiam Was i mam nadzieję, że będziecie nas czytać. :*
[ pisała Ag, ale ze wzgledów technicznych publikuje ja :)]

30 komentarzy:

  1. Genialny pomysł. Nie mogę się doczekać pierwszej opowieści ! Kto dodaje pierwszą opowieść ? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajefajne!!xDD
    Już nie mogę się doczekać waszych histori. :D
    Napewno będa jak zwykle cudowne !!
    Czytam was wszystkich blogi !! ;D
    Kochammm... <3
    Jak bedziecie miec czas to pliis zajrzyjcie do mnie ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetny pomysł! Na pewno będę czytać, więc już dodaję bloga do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowy pomysł!
    Od razu się tu dołanczam do obserwatorów.
    Haha fajnie ujęła ta Ag Ciota nr.1 i Ciota nr.2
    Jestem już zaciekawiona no i niecierpliwię czekam na pierwszą historie.
    Pozdrawiam :* ♥ i życzę weny dziewczyny.
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!
    Już się nie mogę doczekać!
    Czyli pierwsza bd Naxi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. XD
      Ogólnie mamy zamiar dać terminy kiedy możemy ewentualnie dodać swoje historie. :)
      A mnie dali pierwszą, bo jestem zajebista. :D No wiesz, o to im chodziło. XD

      Usuń
    2. Xeniu, Ty ociekasz zajebistością xD

      Usuń
    3. A no tak Ty jesteś najlepsza..;))
      O suuper pomysł, tylko pamiętajcie o tych teerminach ;**

      Usuń
  6. Super :)
    Będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł. Na pewno będę czytać każda opowieść.

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! już czekamy na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysl
    Napewno bede czytala :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No dziewczyny ! Zajebisty pomysł :)
    Oryginalny :D.
    Na pewno będę czytać, stoo procent :D
    P.S : Kto wam taki śliczny nagłowek wykonał ? ;*
    Nicola xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza Majka. <3 We love you! :D

      Usuń
    2. Jejku pozazdrościc jej talentu :*. Ja sama bym chciała takie prace robić, ale mi nie wychodzą;/ ...

      Nie podzielicie sie Mają? xd haha ale na serio cudeńko ten nagłowek ;) ale wgl cały ten blog bedzie świetny w waszym wykonaniu xD
      Nicola xD

      Usuń
    3. Ja Mai nikomu nie oddam! ;d Ona jest moja ;d <3

      Usuń
    4. Nikt nie prosi o Maddy.
      Przypadek? Nie sądzę? xd
      Ale tak na serio to mi jej nie zabierajcie, bo nie będę miała kogo obrażać. xD

      Usuń
    5. Xenia, też cię nie lubię. :D A o ciebie ktoś prosił? xd

      Usuń
    6. Debilki do kwadratu <3

      Usuń
    7. O mnie się boją prosić. :D
      C'nie? xd
      Ociekam zajebistością. xd

      Usuń
    8. Tak Xenia Deklu ociekasz nią calutka ! :D
      wiesz o tym przecież [haha] :D

      Usuń
    9. *Agusia przemawia* Cioty, Landryno, ale z was kwadracioki xD !

      Usuń
    10. Xenia, ty zajebistością ociekasz czy może czymś innym? Może głupotą, co? XD

      Usuń
    11. Ale spamujemy :o = I like ^^

      Usuń
    12. Ale mi pojechała. :( Serducho zabolało. :(
      Konam. xd
      Żart ci się wyostrza, Maddy. :D

      Usuń
  11. Świetny pomysły, wyczuwam kolejnego genialnego bloga :)
    Trzymam kciuki i na pewno będę tu zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Uwielbiam Was wszystkie więc lądujecie u mnie na blogu! :) Życzę powodzenia na blogu i czytelników! Jesteście cudowne.
    PS: Ja będę stałą czytelniczką. :D
    Viel. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak jest Maddy i Xenia, to na pewno będę czytać!
    Uwielbiam Was dziewczyny i za 10 sek. dołączam się do obserwatorów.
    Uwielbiam te cioty, właśnie za to!
    Są oryginalne!
    Dlatego będę czytać, bo wasze opowiadania nigdy mi się nie znudzą.

    Szkoda, że nikt nie będzie pisał o Marcesce, bo kocham ten parring...
    Jakoś sobie poradzę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bomba! Moje trzy ulubione blogerki tworzą coś razem. Mega! Odrazu obserweuję. :-)

    OdpowiedzUsuń