wtorek, 3 grudnia 2013

Witajcie i Żegnajcie ;)! Maja mówi Pa Pa :D

Hej. Jak wiecie nie udzielałam się tutaj ostatnimi czasy i tak już będzie.
Chciałam Was Wszystkich poinformować że odchodzę z TFF...
Nie myślcie sobie że to wina SMMM, braku czasu czy coś, po prostu odchodzę... Trochę się poplątało, pomieszało i poknociło tak w skrócie i po prostu nie mogę...
Proszę nie pytajcie dlaczego bo i tak nic ze mnie nie wyciągniecie, ci co powinni wiedzieć to wiedzą albo w najbliższym czasie się dowiedzą.
Nie chcę pisać jakiś przemówień ani nic, ale pragnę podziękować KAŻDEMU Z GŁĘBI MOJEGO MAŁEGO SERDUSZKA ;*
Szczególnie Adze, Dianie i Marcie, które przez ten cały czas były przy mnie i wspierały każdą moją decyzję, mało tego doradzały i wspierały, mimo wszystko ;*.
Kocham Was Dziewczęta ;***
Dziękuję również Madzi i Xenii za wspaniałą współpracę, pisało mi się naprawdę fantastycznie i świetnie spędzało czas. Dziękuję Wam uprzejmie ;*.
Jestem pewna że beze mnie sobie poradzicie ;)
Dziękuję Każdemu za słowo otuchy i miły gest tutaj na TFF :)
Zawdzięczam Wam blogerkom bardzo wiele :)
Ale nie myślcie że odchodzę z bkogspota! bo NIEE!
Zostaje wciaż możecie mnie znaleźć na Soy Mi Mejor Momento :D.


35 komentarzy:

  1. Coo?
    Następna? Nie, nie wierzę :(
    Najpierw Aga, a teraz ty, Maja?
    Smutno bardzo smutno :(
    Mam nadzieję, że TFF nie rozpadnie sie całkiem, że kolejne dziewczyny nie będę chciały zrezygnować, bo nie przeżyłabym :(
    Dziękuję Maju, że pisałaś, że mogłam to czytać. Kocham to jak piszesz i zawsze będę wspominać.
    Całuję <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Maja, Majka, Majeczka, Majunia!
    Dlaczego? Kolejna z was odchodzi? Bez waszej dwójki, to już nie będzie to samo. No cóż, rozumiem cię. Szczęścia! :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś moją ulubioną blogerką, a moją 2 ulubioną jest Ag... czemu Wy mi to robicie?
    Ten blog jest tak cudowny, ale bez was to już nie będzie to samo...
    Kochana Maju!
    Jesteś najlepszą pisarką na wszechświecie. To dzięki Tobie uwierzyłam, że są jeszcze Violettowe blogi, które nie są pisane nudno, nieciekawie, tak nierealnie, tak samo, monotonnie, po prostu na słabym poziomie. Gdyby nie historie spod Twego pióra, już od dawna nie czytałabym żadnych opowiadań w internecie.
    To Ty masz większy talent niż osoba, która napisała Violettę. Rozumiem, że u Ciebie coś się zmieniło. Ten blog jest przecież przecudowny. Pociesza mnie fakt, iż w każdy ciężki dzień będę mogła przeczytać Twoje opowieści nie z tej ziemi na tym blogu. Twój talent kilkakrotnie przerasta wielu bardzo dobrych pisarzy. Wiedz, że każde zdanie napisane przez Ciebie czytam kilka razy i szczerze się głupia do mmoniora. Kiedyś podczas urodzin mojej przyjaciółki przeprosiłam i na kilka minut poszłam do innego pokoju, żeby przeczytać Twój najnowszy rozdział.
    Można powiedzieć... nje w sumie to jestem tego pewna: jestem Twoją fanką! Przeczytałam wieele książek i wśród wszystkich pisarek Ty, Jacqueline Wilson i Rowling jesteście u mnie na pierwszym miejscu. Nawet mega dobry film nie mógłby pokazać Twoich pomysłów jak Twe słowa.
    W skrócie bardzo Cię podziwiam ;) jesteś mega inspiracją i motywacją, aby wierzyć w ludzkość
    Jedynym plusem jest to, że chyba będę Cię częściej widywać na SMMM ;D
    Jak zaczęłam pisać komentarz nie było nic prócz postu, a teraz pewnie jest ich kilkanaście, ponieważ tyle osób tak samo jak ja uwielbua tu zaglądać.
    Pozdrawiam ;*
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna odchodzi? Co się z wami dzieje? Mam nadzieję, że to tylko jakieś żarty i ty i Aga nagle pojawicie się z kolejnymi wspaniałymi partami xxx
    Jeżeli to jednak nie żarty, to jest mi strasznie przykro, ale szanuję twoją decyzję. Twoje party były wspaniałe. Fedemila w twoim wykonaniu jest B. O. S. K. A. Będę za tobą tęsknić na TFF, ale cieszę sie, że zostajesz na SMMM ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutam ;(
    Najpierw Ag., a teraz Maja.
    Będzie mi brakować Ciebie i twoich historii. Dziękuje Ci za każde opowiadanie i za twoją obecność na TFF. Ach. Już tęsknię za twoim parring"iem. Nie rozpisałam się, bo nie umiem pisać długich komentarzy. Mam nadzieję, że teraz dziewczyny nie usuną... Wrócisz kiedyś?

    Całuski,
    Patrycja Verdas ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,razem to stworzyłysmy i tak ma być.."

    Te słowa zapadły mi w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maju, ty wiesz, rozumiem.
    Zawsze cie będę kochać, od zawsze na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maju, kochana...
    Rozumiem twoją decyzję, ja sama przed chwilą zawiesiłam bloga i jest mi naprawdę smutno. Wasz blog jest jednym z najlepszych i zawsze tak pozostanie. Kocham was, całą czwórkę.
    Będzie mi brakowało Twoich one partów, twojej słodkiej Fedemiły. Mam nadzieję, że obdarzysz mnie nią chociaż w drugim blogu.
    Twoje opowiadania potrafią rozbawić, a zarazem wzruszyć. Masz wielki talent pisarski i nie zapomnij o tym. Nie wiem co mam Ci jeszcze napisać, nie potrafię opisać swoich uczuć w jednym krótkim komentarzu.
    Wiec, że ja zawsze będę kochać Ciebie i Twoją twórczość...
    Całuję i pozdrawiam<3<3
    LuLu

    OdpowiedzUsuń
  9. Świat legł mi w gruzach. : (

    Sabrinne Morgan aka martusia714

    OdpowiedzUsuń
  10. Maja...
    Ja cię tak strasznie kocham !
    Żałuję że odchodzisz, ale nie bez powodu.
    Została jeszcze Xenia i Maddy.
    Och, będę tęsknić za twoją Femiłą ;*
    Całuję cię mocno, mocno ;*
    MARCELA *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo szkoda, że odchodzisz :)
    Musze się przyznac, że nie czytałam innych partów tylko twoje na tym blogu. Są świetne.
    Dodasz trzecią częśc Randki w ciemno ??
    Bo takie nie dokończone będzie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. CO TO ZA ŻARTY???!!!! Nie, no najpierw Ag, a teraz Maja :( Płaczę...
    Nie, no smutno mi :(((
    Ale dobrze, że odchodzisz tylko z bloga, bo jest jeszcze SMMM!!!
    Które uwielbiam, kocham!!!
    :(((

    Teddy

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to przeczytałam to łzy zaczęły mi lecieć.Żartujesz, prawda ?
    KOCHANIE, NIE ODCHODŹ. Ja Cię tak bardzo, mocno kocham, a Ty tu takie występy urządzasz ! BŁAGAM !
    Jej, ja tak kochałam i nadal kocham Twoje cudowne party o Femili ♥
    Skarbeczku, powiedz, że żartujesz! Ja tak czekałam na kolejną część parta, co tam będzie się działo i w ogóle ;(
    Bez Ciebie to nie to samo. Jesteś moją ulubioną bloggerką, wszystko co Twoje kocham najbardziej... SMMM jest bardzo i to bardzo wspaniałe, ale party bez Mai... KOCHANIE !
    Kocham Cię okropnie!
    Do Maddy i Xeni - cudowne dziewczynki ! Nie zawiedźcie mnie. Zostańcie tu mimo wszystko, ok ? Uwielbiam was! <333 Jak TFF się rozpadnie to nie wiem co zrobię. Chyba rzuciłabym się z mostu.
    Pozdrawiam was i w szczególności Ciebie Majeczko. ;)

    Wierna czytelniczka Nikki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świat mi się zawalił.
    Maja, nie wierzę. Nie potrafię. Kolejna, wspaniała blogerka, która odchodzi z tego bloga. Jeszcze nie pozbierałam się po odejściu Ag, a teraz ty... :( Szanuję twoją decyzję i rozumiem. Na szczęście można cię jeszcze wyłapać na SMMM :)
    Oby tylko Madzia i Nata nie odeszły...
    Twoja wierna czytelniczka,
    Caro <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Maja suko ! Dobrze że wypierdalasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mogę sobie pograć w przekleństwa i nie będzie tak fajnie.
      Kimkolwiek jesteś (oczywiście anonimek, bo jakby inaczej) nie mam zamiaru słyszeć tu takich słów.

      Usuń
    2. Ja pierdzielę! Serio Anonimku? Serio?
      Ludzie to dno...
      Weź lepiej chociaż stwarzaj pozory wartościowego człowieka.
      Nie wstyd Ci się tak wyrażać? A gdzie tu szacunek do innych i do samego siebie?

      Usuń
    3. Jesteś bardzo inteligentny kochany Anonimku.
      Takiej inteligencji jaką Ty posiadasz nie kupisz, ani nie zapłacisz Kartą MasterCard.

      Usuń
    4. Boże, i kto jeszcze? XD
      Ja się wepchnę pod anonimka (nasz naród jest odważny).
      Ekhem!
      TFF nie będzie już takie samo, początek był bezapelacyjnie najlepszy. To twoja decyzja i na pewno podjęłaś ją rozsądnie. Tak mówię, bo spotkałam się kiedyś z jednym blogiem o Violetcie, na którym rozpętało się piekło przez jeden negatywny komentarz. Prawda, że fajnie? ^ ^
      Majeczko, ty jesteś rozsądna (chyba, ja tam nie wiem co robisz w domu), więc... zapomniałam co chciałam napisać, inteligentna ja.
      W każdym razie, nadal czytam twojego bloga i ani myślę stamtąd odchodzić. Acia została fansem na stałe.
      Bądźmy odważni, jak zacny anonimek.
      Szczęść Boże.

      Usuń
    5. Nasz naród schodzi na psy. Żeby ludzie tak mieszali się z błotem. Wiesz chciałabym zobaczyć ciebie na żywo. Ile masz lat trzy, a może pięć. Tak się właśnie zachowujesz jak gówniarz bez szacunku dla innych.
      Po prostu bez żadnego wyrazu człowieczeństwa. Ludzie potrafią być podli i zachowywać się jak zwierzęta, a ty jesteś tego żywym przykładem. Rodzice nie nauczyli cię życia?
      Brak inteligencji.
      A na dodatek jeszcze słownictwo. Normalny człowiek nie wyraża się tak, a szczególnie w internecie.
      Nie mam zamiaru zniżać się do Twojego poziomu, nie potrafisz docenić pracy pracy innych. Zazdrościsz talentu?
      No coments...

      Usuń
  16. Ja nie chcę żebyś odchodziła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zostań!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  17. Anastazja Verdas3 grudnia 2013 21:46

    Szkodaaaaaaaaa........................... Smutno mii! Najpierw Aga, a teraz Ty! No ludzie! Jak tak dalej pójdzie co wtedy będe czytać?! No ale to zastawmy na na inny czas! Teraz:
    DZIĘKUJĘ! Mam nadzieję, że chociaż skończysz FEDMIŁĘ, mojąkochaną od jakiś dwóch miesięcy czekam na "Randka w ciemno cz.3". No ale sobie poczekam!
    A teraz ważniejsze:
    Nie odchodź! Dlaczego mi to robisz?????!!! Popadnę w depresję!
    I to chyba tyle!
    Anastazja Verdas
    PS. Mam nadzieję, że TFF przetrwa ten kryzys!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anastazja Verdas3 grudnia 2013 22:01

      A na początlu miało być:
      No i co??!! No i (sorry za określenie) DUPA! Wszyscy odchodzą ja tak nie chcę! Ja się z tym nie zgadzam! PROTESTUJĘ! (Ostatni często to rabię w szkole ^^, takie fajne słowo PROTESTUJĘ). SMMM nadchodzę! (Znaczy już nadeszłam, ale to szczegół, teraz będę tam 24 na dobę!) Kocham cię z całego serduszka! (Znaczy z jednej którejś bo jeszcze Maddy, Xenia i Ag i moja familia więc trochę tego jest!)
      100000000000 buziaków (od takiej nie ogarniętej mnie)
      A.V.
      PS.Mam nadzieję, że trochę cię rozśmieszyłam, bo taki był zamiar, a jeśli nie to wychodzi na to, że jestem normalnie SŁITAŚNA i nic mi nie wychodzi!
      Z poważaniem
      A.V
      PS. Nawet długi wyszedł tego się nie spodziewałam!
      I to chyba już ostatni raz:
      10000000000000000000 kissów
      xoxo (kiss and hugs)(buziaczki i uściski)(Tak wiem, pewnie wiesz co to znaczy, ale ja nie ogranięta całe życie)
      A.V.

      Usuń
  18. Ostatnio nie miałam czasu i nie jestem "na bieżąco". Ale to nieważne. Mogłabym powiedzieć, Maja, że rozumiem, ale nie rozumiem i nie chcę kłamać. Nie rozumiem, dlaczego odchodzisz. Xenia ma rację. Tamte słowa mi też zapadły w pamięć. Ale jak widzę, coś się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Majka.... przykro mi, Ci powiem. TFF składał się z waszej wspaniałej 4 i co? I teraz ma zostać tylko dwójka? Rozumiem, każdy podejmuje właściwie dla siebie decyzje, ale jest mi naprawdę przykro, bo TFF było jednym z moich ulubionych blogów, a to się powoli rozpada..

    OdpowiedzUsuń
  20. Maju!
    Szanuję Twoją decyzję naprawdę, w końcu nie powinno się oceniać innych osób jeśli nie znamy sytuacji w której się znajdują. Chociaż TFF nie będzie już takie samo. Będzie mi brakować Twojej cudownej Femiły i oryginalnego Cares Agi.
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Maju.. Szanuję Twoją decyzję, bo wiem, że każdy ma swoje życie, swoje problemy i swoje sprawy.. Niestety nie zawsze udaje nam się wszystko połączyć, każdy podejmuje takie decyzje jakie uważa za słuszne i wierzę w to, że i Ty i Aga robicie to co dla Was najlepsze. Sama na razie zrezygnowałam z prowadzenia swojego bloga, bo wiem jak ciężko jest połączyć wiele spraw i chociaż chciałabym bardzo wrócić na "Habla si Puedes" to w najbliższym czasie niestety nawet nie mam co o tym marzyć.. Tak bywa, że nasze życie toczy się tak a nie inaczej i często musimy rezygnować z czegoś co kochamy, co sprawia nam przyjemność, ale jak to się mówi są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze..
    Mimo to nie potrafię zrozumieć.. I chociaż wiem, że każdy ma swoje życie i w ogóle, to TFF było blogiem 4 świetnych, niepowtarzalnych, oryginalnych i utalentowanych dziewczyn. Kiedy poinformowałyście o tym blogu, każda z nas była cholernie ciekawa, co wyjdzie z połączenia takiej mieszanki wybuchowej. Wyszło to rewelacyjnie, a teraz ta mieszanka wybuchowa się rozpadała.. I oczywiście nie odejmując talentu Xeni i Maddy, to wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że TFF nie będzie już takie samo..
    Twoje party były wspaniałe i wierzę, że jeszcze nie raz udowodnisz jaki masz talent. Szkoda, że Ty i Aga zrezygnowałyście, ale tak to już w życiu jest.. nie zawsze ma się to co się lubi.. Mam nadzieję, że będę miała jeszcze szansę przeczytać jakieś wasze One Party, będzie mi was cholernie brakować na tym blogu! :*

    Maddy, Xeniu! Domyślam się, że jest Wam teraz ciężko, bo z czwórki zostałyście tylko dwie, ale pamiętajcie o tym, że naprawdę jesteście niesamowicie utalentowane, Wasze party są świetne, są wesołe i smutne, bawią i uczą i o to chodzi. Proszę Was o to abyście dalej robiły to, w czym jesteście dobre, abyście dalej pisały na tym blogu swoje One party, jesteście świetne i nigdy o tym nie zapominajcie!. Wiadomo, że im nas więcej tym weselej, ale proszę Was o to, żebyście dalej tworzyły tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze? Jak to możliwe?! TFF się sypie! Bo taka prawda! Wszystko się sypie! Najpierw Aga, a teraz Maja! Age to jeszcze rozumiem, ale ty? Nie wydaje ci się czasem, droga Maju, że to wszystko się zaczęło odkąd założyłaś SMMM? Jakoś wcześniej to wszystko ogarniałaś, a teraz? Zrezygnowałaś już z FoV, a teraz jeszcze z TFF! Ze stratą FoV się jakoś pogodziłam, chociaż było mi strasznie ciężko, ale teraz już przesadziłaś. Jak ty tak możesz?! Wiesz co ci radzę? żebyś przemyślała taką koncepcję: Wrócić na FoV, ku ogólnej radości całego narodu, nie zostawiać TFF, ku jeszcze większej radości, a z tego całego SMMM zrezygnować! Tak by było najlepiej. Zaraz jak tylko to opublikuje to zjadą mnie twoi fani do których mimo wszystko nadal należę. Bo nadal cię uwielbiam i uwielbiam to jak piszesz, ale próbuje ci przemówić do rozsądku. Zresztą mów i myśl co chcesz, mnie to już nie obchodzi. Mam wszystkiego dość! Wiele osób z mojego otoczenia myśli tak samo, tylko, że nie mają konta, a z anonima nie chcą hejtować. Zastanów się więc jeszcze raz co robisz. I co najważniejsze czy robisz dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiasz to, jak piszesz, a nie lubisz SMMM, które pisze Maja?
      Podwójny Facepalm.

      Usuń
    2. Xenia ma racje, jeśli jesteś fanką Mai to powinnaś akceptować każdą jej decyzje...
      Jak można napisać żeby zrezygnowała z SMMM ?!!

      Usuń
    3. Xenia ma rację.. Gdybyś naprawdę uwielbiała to jak pisze Maja, to nie przeszkadzałoby Ci na jakim blogu pisze i jaką historię tworzy.
      Maja podjęła już decyzję i należy ją szanować i zaakceptować. Jest w świetna w tym co robi i to widać w każdym jej parcie, opowiadaniu czy rozdziale. Nie mów jej, że ma zrezygnować z czegoś co jest jej częścią SMMM jest genialne, tak jak pozostałe blogi na których zamieściła cokolwiek od siebie. Na pewno było jej ciężko podjąć taką decyzję, ale Nino Kowalska nie zapominaj o tym, że każdy ma jakieś życie poza blogiem i internetem i nie zawsze to da się połączyć.
      Maja podjęła trudną decyzję, na pewno długo nad tym myślała, ale podjęła decyzję dla siebie najlepszą i teraz trzeba pogodzić się z tym, że nie ma jej na TFF, ale za to można się cieszyć, że dalej tworzy na SMMM!! <3

      Usuń
  23. To jest prawdziwa przyjaźń. Jestem pod wrażeniem. Nie wiem dlaczego odeszłaś Maju, ale wydaje mi się, że jest to związane właśnie z odejściem Agi. Tak mi się wydawało, że wszystko zacznie się sypać. Wydawało mi się, że jeżeli odejdzie kolejna osoba, to właśnie ty nią będziesz. Nawet nie wiesz jak mi smutno... Mam nadzieję, że zmienicie zadanie i wrócicie. Bo czemu to wszystkko? A no dlatego, że ktoś woli Bromiłę, czy jakoś tak. I gdyby nie ten zakichany spór wszystko byłby jak dawniej... Przynajmniej tak mi się wydaję.

    Maju, rozumiem, że stoisz za Agą, ale sama czytałaś, że ona nie chciała aby TFF się rozpadło. Proszę Cię przemyśl to jeszcze. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. dość późno to komentuję, ale nie miałam czasu :C
    Maju.
    Szkoda, że odchodzisz, ale rozumiem ;***
    Szkoda jest także, że już nie będzie Partów w twoim wykonaniu o Fedemile <33
    Ale dobrze, że pozostajesz i piszesz na SMMM, bo to jest cudny blog <333

    Kocham Cię ;***

    OdpowiedzUsuń